Sunday, April 26, 2009

Rambut Sama Hitam, Hati Lain-Lain..

satu petang aku ke kedai runcit taman.. beli barang-barang keperluan.. tiba-tiba masuk seorang kutu dengan jeans lusuh, t shirt pagoda..meluru ke kaunter..berdiri sebelah aku,

kutu : brader..kasi baby punya..
tokey : baby punya..yang mana satu? yang ni ke..?
kutu : bukan la..baby yang ni tak mau..kasi baby yg satu lagi..yang ada balut kain..
tokey : yang ini tak nak ke encik..?
kutu : tak mau..kaki, paru-paru semua saya tak mau..saya nak baby. baby yang balut kain..
tokey : ada..ada tinggal lagi satu..
kutu : ok..betul yang ni..terima kasih(sambil hulur duit..)

23 comments:

John Doe said...

ahah..

gua berjaya teka.
ROKOK !

John Doe said...

ah.. baru perasan.

ini bukan entri teka teki pun

Dzulkarnain Mohamad said...

jondoe,
hahaha..ye ye..ini bukan n3 teka-teki..mmg seme yg hisap rokok dah tau..

Redz da Tsar said...

knp aku tak tau?
Ish...

Aku ingat ada program pertukaran organ tadi...

Don Balon said...

Juan,
mujur aok jawab teka-teki tu walaupun tak disuruh..
Koi haram tok tau mende jados baby tu..
gonner exenc smalanc weh?

Dos Cuernos,
ingat bulan 6 ni di kemamanc..
Insya-Allah koi nok naik bot yanc Miguel Alfaro naik..

mrblind said...

gua pun cenderung gambar tu..yang lain keji weh..nak makan nasi pun tak lalu..

Fadh said...

hanya perokok yang mengenal perokok...koi haram tak paham...dah baca komen baru tau he he he

imahgiro said...

oh nasib baik aku buka komen ni kalau tak aku tak tau apa yang kau dok mengarut ni.

razor said...

haram tak paham. sbb apa baby?

Hanisham Ab Halim said...

Haram koi tok tahu mende dia cakap ni. Rokok rupenyer....

Aku... Dia... Kamu.. said...

Hanya Johari yg mengenal Manickam!!

Airland said...

aku dh dkat sbln berenti smoking (maknenyer aku x smpat isap rokok yg berlogo paru-paru)

Dzulkarnain Mohamad said...

redz,
brenti la weh..cukup2 la melitup..goner gaye budok medic sekor nih..haha
p/s-kerajaan india x ada kempen ni kut..kat sini x silap keh dekat sebulan lebih dah kempen gambo buruk2 pada kotak rokok..nnt keh tampal la gambo sian ke aok nak tengok..


don,
bot mende ke aok nih..lumba bot tu keh rasa doh lama tamat..org kemaman dah lebih ke aktiviti makan nasi kukus malam2 je skang ni..

edi,
ah keji x keji lu sapu belaka..cuak gua ngan prangai lu..sian ke anak lu woi..

fadh,
tak jugak fadh..sebab koi pun x merokok..kat kedai tu koi siap belek satu2 gambo dia..geli jugek weh

imahghiro,
hahaha..ni kaedah nak mengesan kepekaan pada rokok..sah kau tak merokok..
p/s-aku x pakai savvy la..silap la kau..aku pakai kereta merah yg ada dlm gamba pd entri kt bawah..

razor,
sebab brader yg beli tu kata gamba baby je yg paling tak ngeri pada dia..pada perokok lain aku pn x tau..

echam,
aok x merokok..sama mcm keh

akudiakamu,
betul2..tapi aku bukan johari itu ..sbb aku x merokok

airland,
bagus2..kwn aku perokok tegar pn boleh brenti serta merta baru2 ni..

Fadh said...

ha ha ha klau aok xcite yang kat kotak rokok sekarang nie ander gambo2 yang mengerikan, haram koi tau he he he

kad0k. said...

owhhhh..ni gambo rokok tu ke? pening aku pk...hahaha

a.b geldofg said...

yg kt bawah tu lh


ahahahahaha

joegrimjow said...

heee
ku dapt teke jugak

Princess Liyana said...

rokok = baby? apakahh?haha

Umie said...

hahaha... kalau aku tak baca komen nie sampai ke sudah aku duk pikiaq ape la menatang 'baby' tu...kekekeke

poyotito's said...

keh lagi prefer kaki kalu beli.

gambor budok tu boleh bikin cuak juga.

S.YanaZ said...

Perokok tegar tak peduli smue tuh...
Hurmmmmm.

",

Don Balon said...

Jules,
entri baru weh,,,

eiza in the house.. said...

baby sapa yg kene jual??