Sunday, May 17, 2009

Jangan Cerita Dulu..

suatu petang aku dan AK lepak di rumah sewa sambil tengok tv..

"macam sedap je crita ni..Lake Placid.. cerita tentang buaya..kata AK seorang diri..

..aku belum pernah tengok cerita ni. kau dah tengok kan..?
..kau jangan cerita pulak kat aku ending dia. aku paling benci orang cerita ending kat aku.." sambung AK lagi..

tak berapa minit lepas tu A.A pulak datang ke rumah. Kesat-kesat punggung duduk kerusi sebelah aku dan AK..

"cilakak..ini cerita lake placid kan..? pasal buaya besar yang ada sorang makcik bela kat tasik tepi rumah tu kan..?

..tiap hari bagi makan lembu. tapi last sekali mati sangkut celah helikopter.

ops..sebenarnya bukan seekor..dua ekor..seekor lagi mati meletup kan..?
sambung AA panjang lebar..

9 comments:

mrblind said...

kasi letup je kepala AA tu..amacam?

alif-mikail said...

kasi jek dulu perut AK dgn AA.. amacam? lepas tu aok pulak kena jek.. ahha

Redz da Tsar said...

Ambik AK47, libas kepala AA dengan buntut senapang tue... Nak tambah ekstreem, sumbat mulut die dgn bateri AA 40 bijik

bokbon said...

amik pen marker, buat bulat atas dahi dia.

lepas tu sekeh dalam bulatan tu banyak-banyak.

Don Balon said...

kuikui..
macam bateri je AA la A4 la aok ni d-z..
patut tutup tv pastu suruh dia cerita..kuikui

Fadh said...

ha ha ha mau kena silambam budak AA tue he he he

Basuh Baju said...

pelempang je..kan sennag.haha

white. said...

heheheh..bukan 2 ekor bai, ada beberapa ekor anak boya yg dibela oleh makcik tuh lg.

Dzulkarnain Mohamad said...

mrblind,
luku beberapa kali pun dah cukup menginsafkan beliau..rasanya..

alif,
ah, cucuk perut sambil berlari pun ok..

redz,
haha..AK47 tu kalau jumpa masa main counter strike mmg terbaek. jarak dekat, jarak jauh pn boleh pegi..pelepow2 bunyi dia.

bokbon,
haha, x sampai hati aku..serah kat kau aja..

don,
aku kalau kene org mcm ni mmg aku rasa nak tutup je tv..

fadh,
kalari payat pn ok juga..

basuh baju,
hehe..bekhen pn lagi padu kut

white,
haha..betul2..lepas 2 tu mati byk lagi anak buaya belaan dia..