Wednesday, March 11, 2009

Saya Sibuk Betul...

biasanya kalau ada kawan tanya asal dah tak udate blog..? takde cerita baru ke atau ada masalah..? biasanya aku jawab sibuk..sibuk hingga tak dan berblog. tak dan ber n3-n3.

aku bukan suka-suka nak kelentong. aku betul-betul sibuk. balik dari makan tengahari kat restoran al-baik tadi, baru aku sedar...

erti sibuk bukan sekadar dengan kata-kata..






_/s - aku belum _ernah tersila_ _asang butang baju..

(huruf sele_as huruf o _ada la_ to_ dah jem. ada sa_a2 yang reti bela x..?)

11 comments:

Aku... Dia... Kamu.. said...

hahaaaa...serius ko sibuk..smpi otak pun dah gagal berfunsi dgn baik..hahaaahaa...

Dzulkarnain Mohamad said...

aku,dia,kamu,
haha..agaknya otak dah takde masa nak fikir _asal butang baju..

Don Balon said...

heheh...
sape yanc tangkap gambor tu weh?
gewan ke wei? hihi.. :)

Daus said...

haha..ni gua percaya memang sibuk macam pm..
tapi kebod lu buat hal juga kan?

Qaseh.Darwisy said...

huh,gua kan mengalami keadaan mcm ni hujung bulan nti..skang tgh simpan tenaga untuk berjuang..

p betulkan butang baju tuh!

yoshz said...

eee...anak saper ni?? haha

Fadh said...

ha ha ha ada pewaris upernyer pak uda(zami ismail)...cer aok check zip seluor tue zip ke tidok he he he

rose emely said...

adoiyai incik dzul...
aper kes? betol2 pewaris pak uda ngan baju kotak2nya...
namo itu macam arr...

Dzulkarnain Mohamad said...

don,
ambik sendiri..kena _astikan kamera berserenjang dengan kamera su_aya sudut tuju sama dengan sudut biasan..haa..xde masalah kan nk guna bahasa melayu dalam sains..

daus,
mujur gua ada 2 kom_uter. yg ni xleh utk buat keje.

masa nk tukar _m nant lu cuba _erati butang baju najib rajak..

qaseh,
lu jgn sam_ai lu_a _akai tudung sudah..kalau ramai yg tergoda nnt lu juga yg susah..

yoshz,
kau x minat nak jadikan aku abang i_ar ke yoshz..

fadh,
_i mai tang tu _aling aku minat..dulu aku slalu tertunggu2 gandingan manta_ _ak uda, _ak busu,budin,wan ismail golok,ravi,lucy..hahaha

rose,
aku tengah jawab henset masa _akai baju tu..sebab nk bergegas sangat sm_ai mcm tu..mujur x jum_a ngan big bos big bos..kalu x mmg malu semalu malunya..

Rajuna said...

pak uda

hanis said...

kelako lah ko nih.
baju pun tersilap butang.
tahap kesibukan yg melampoi batas kemanusiaan