Wednesday, February 4, 2009

digigit makhluk bertaring runcing..


agak-agak..

kalau kena gigit kucing boleh jangkit penyakit kucing gila tak..?


18 comments:

alif-mikail said...

rasa macam nak bagi pelempang je.. errr

dekat kucin.. kucin la.. alaaaaa

Kurt Kuden said...

kekgi tumbuh misai kekgi

aKu..DiA...kAmU said...

bca tajuk terus teruja..

alih-alih...

ishh..rasa macam nak bagi pelempang je.. errr

dekat kucin.. kucin la.. alaaaaa

kui..kui..kui..

mrblind said...

weh..jadah apa entri letak gambar sekeping..tulis 2 baris..hahahaha

rose emely said...

memang patot pun kene geget ngan kucin kalo wat entry cenggini. silap2 den pun leh layangkan penampor berirama... huhuhu

BudAk hijAu said...

sah lu dh gila!

Dzulkarnain Mohamad said...

alif,
aku x sempat lempang..lepas gigit dia lari laju-laju..

kurt kuden,
tumbuh misai xpa..jgn berubah jadi 'abang misai'

akudiakamu,
aku x sempat lempang..lepas gigit dia lari laju-laju..haha

mrblind,
ah,signboard jalan bersepah macam ni ada org nk kompelin..?..haha

rose,
ada macam renang berirama x..?

bdak hijau,
ah, gua belum kena ikat masuk wad gila lg..hihi

rahimin idris said...

jadi kucingman. hik3x.

inna hayati said...

salam,
lalu-lalu singgah kejap...

jaga-jaga, bulan mengambang kang boleh bertukar jadik 'kucing jadian'...hoho...

BudAk hijAu said...

2kali jumaat lagi..sah masuk wad gilo... :D

tengku_fir21 said...

huhuh
klu kena gigi agak2 blh jadi kucing jadian ker..??

one love said...

heheh kalau kucing tu ada sawan anjing, kemungkinan besar boleh kena!
hahahhah :p

razor said...
This comment has been removed by the author.
razor said...

penyakit gila kucing instead of gila babi kalau babi gigit..


lololo

Dzulkarnain Mohamad said...

mi,
manusia kucing pun boleh..

inna,
ah dah dekat..chap goh mei bulan mengambang penuh katanya..

budak hijau,
mcm tu ke?

tengku fir,
lama aku termenung fikirkan hal ni

one love,
mungkin jugak tu..ada tak kemungkinan kucing ada jangkitan anjing gila..selama ni aku rasa takde..risau..tp skang dah sembuh pn lukanya..

razor,
kalau orang gigit lg bahaya la neh..

l.i.f.e said...

hahahaha
mengada sungguh!

Dzulkarnain Mohamad said...

life,
saya mengada-ngada kan..
kena geget kucin cikit pun dah nak repot-repot kann..

hahaha

alif-mikail said...

jaDI KUCIN MAN..

Jangan jadi lelaki KUCHING!!!

nahas kamu!